הגבות משפיעות רבות על מה שהפנים שלנו משדרים. גבות צונחות יכולות להביע כעס, עצבות או דאגה, גבות שנשענות על העפעפיים עלולות לשדר תחושה של כבדות. 

טיפול הרמת גבות על ידי חוטים קיים כבר כמה עשורים אך הוא משתמש בטכניקה שאינה פולשנית והתאוששות ממנו היא קצרה. היתרון הגדול בטכניקת ההרמה באמצעות חוטים היא האפשרות למתוח את העור במספר אזורים שונים במקביל, שבסופו של דבר יוצרים מראה טבעי, צעיר וזוהר לעור הפנים.

לפני הטיפול אני מקיימת פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות וללא התחייבות, על מנת להתאים לך את הטיפול שיתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלך ועל מנת לבצע תיאום ציפיות לתוצאות הצפויות להתקבל מההליך.
ההליך מתאים לגברים או נשים בשנות ה 30 עד 50 לחייהם אשר נמצאים בבריאות טובה ושמתחילים להרגיש את סימני הגיל על פניהם. 

הטיפול מתאים למי שרוצה תוצאה טבעית אך לעיתים גם כטיפול מניעתי טרם הופעת סימני הגיל על הפנים. 

הרמת גבות על ידי חוטים מתאימה בייחוד עבור אלו שאינם רוצים או יכולים לעבור ניתוח מתיחת פנים מסיבות רפואיות ואינם יכולים להיות תחת הרדמה כללית. הרמת גבות על ידי חוטים מהווה עבורם אלטרנטיבה בטוחה יותר.

לאחר אלחוש מקומי אני מחדירה באמצעות קנולה- צינורית דקיקה ועגולה בקצה שמפלסת את דרכה דרך הרקמות ואינה פוצעת את העור, דרכה מוזרקים חוטים דקים לאזור שאותו רוצים למתוח ומותחת את החוטים בעדינות לכיוון הרצוי עד שהם נתפסים ברקמה ומייצרים הרמה של העור ובאופן מיידי ניכרות תוצאות חיזוק והרמת העור. החוטים עצמם מגרים את העור לייצור קולגן ואלסטין סביבם והתוצאה משתפרת עם הזמן.

החוטים עשויים מחומר נמס הנקרא פולידיאקסון, חומר סטרילי, סינטטי, המשמש לניתוחים שונים.

החומר ידוע ומוכר לרפואה כבר זמן רב. הוא בטוח, נספג ונעלם מהגוף באופן טבעי.

הטיפול מתבצע במפגש אחד ומומלץ לשלבו עם סקין בוסטר לאחר מספר שבועות על מנת להאריך את משך התוצאה. 

תקופה ההתאוששות לאחר טיפול הרמת גבות בחוטים היא מינימלית. לאחר הטיפול ניתן יהיה להבחין בסימנים ושטפי דם קלים אך הם יעלמו במהרה. אפשר לחזור לשגרה כבר יום לאחר הטיפול.
תוצאות הטיפול יופיעו באופן מיידי אך ניתן יהיה לצפות לשיפור נוסף גם בימים ובשבועות שלאחר הטיפול.

תוצאות הטיפול נשמרות למשך פרקי זמן שונים, תלוי בחוטים המשמשים לפעולה ובאזורים שבהם אנו מטפלים. בהרמת גבות ניתן להבחין בהשפעת הטיפול במשך 8-10 חודשים. 

כאשר האפקט נחלש ונרצה לחדשו, נחזור על הטיפול, נחדיר חוטים נוספים בתהליך דומה בכדי לשמר את ההרמה ואת המתיחה.

הטיפול נחשב כטיפול בסיכון נמוך ובכאב קל בנקודות בהן מוחדרת הקנולה. 

אני מאמינה שחלק חשוב מכל תהליך אסתטי הוא תחושת המטופל בכיסא הטיפולים שלי, ולכן את מקום כניסת הקנולה אני דואגת להרדים לפני ההליך בזריקת הדרמה מקומית.

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.

בטיפולי חוטים אני מקפידה לפעול על פי הפרוטוקולים המחמירים ביותר, על מנת לשמור על בריאות הלקוחות ולדאוג לחוויה נעימה ככל האפשר.