עיני שועל מתארות עיניים בצורת שקד בעלות מבט חתולי, אקזוטי ומסתורי. העין מקבלת מראה מלוכסן, נוצרת תחושה שהעין פתוחה ועירנית ובו בזמן משדרת מבט חודר וחושני. 

בוודאי תכירו את המראה מבעלות עיני השועל – קיילי ג'נר ובלה חדיד, שהפכו את מראה עיני השועל לטרנד עולמי.

מבנה הפנים של כל אחד ואחת הוא שונה, על כן אני מקפידה לערוך פגישת היכרות ואבחון לפני הטיפול על מנת לתאם ציפיות ולהתאים את הטיפול למבנה הפנים של המטופלת מבחינת פרופורציות ואסתטיקה. 

הליך הרמת עיניים ליצירת עיני שועל, מתאים למי שחוותה צניחה של העיניים ומעוניינת להעניק להם מראה פתוח ועירני.

במהלך הטיפול מוזרקים חוטים דקים לאזור שאותו רוצים למתוח, לאחר אלחוש מקומי אני מחדירה את החוטים באמצעות קנולה- צינורית דקיקה ועגולה בקצה שמפלסת את דרכה דרך הרקמות ואינה פוצעת את העור, דרכה מוזרקים חוטים דקים לאזור שאותו רוצים למתוח ומותחת את החוטים בעדינות לכיוון הרצוי עד שהם נתפסים ברקמה ומייצרים הרמה של העור ובאופן מיידי ניכרות תוצאות חיזוק והרמת העור. בנוסף לכך, החוטים עצמם מגרים את העור לייצור קולגן ואלסטין סביבם, ובאופן מיידי ניכרות תוצאות חיזוק והרמת העור.

התוצאה היא מיידית ונשמרת למשך של 7-10 חודשים. 

תקופה ההתאוששות לאחר טיפול "עיני שועל" בחוטים היא מינימלית. בעוד ניתן יהיה להבחין בסימנים ושטפי דם קלים במקום חדירת הקנולה הם יעלמו במהרה, ניתן לחזור לשגרה יום לאחר הטיפול.
תוצאות הטיפול יופיעו באופן מיידי אך ניתן יהיה לצפות לשיפור נוסף גם בימים ובשבועות שלאחר הטיפול משום שהחוטים מעודדים ייצור קולגן ואלסטין.

הטיפול נחשב כטיפול בסיכון נמוך ובכאב קל בנקודות בהן מוחדרת הקנולה. 

אני מאמינה שחלק חשוב מכל תהליך אסתטי הוא תחושת המטופל בכיסא הטיפולים שלי, ולכן את מקום כניסת הקנולה אני דואגת להרדים לפני ההליך בזריקת הדרמה מקומית.

לאחר הטיפול תיתכן רגישות או אי נוחות למשך 5-7 ימים.

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.

בטיפולי חוטים אני מקפידה לפעול על פי הפרוטוקולים המחמירים ביותר, על מנת לשמור על בריאות הלקוחות ולדאוג לחוויה נעימה ככל האפשר .