מראה "קליפת תפוז" בסנטר נוצר כאשר השרירים שנמצאים מתחת לעור מתחת לשפה התחתונה מתכווצים התכווצות יתר וגורמים לרפיון העור ולמראה דמוי צלוליט בסנטר. 

כיצד בוטוקס יכול לעזור?

בוטוקס הוא חומר נוירוטוקסין המשמש להרפיית שרירים. הזרקת בוטוקס לאזור הסנטר יכולה להרפות את שריר המנטליס, ובכך להפחית את התכווצותו ואת מראה הקמטים. כתוצאה מכך, העור באזור הסנטר ייראה חלק ומתוח יותר.

ההליך מתאים לבעלי סנטר קופץ בעת דיבור, בעלי מראה קליפת תפוז (מחוספס) או מי שמרגיש שהסנטר הפך קטן ופחוס יותר עם השנים. מתאים בעיקר למי שכיווץ הסנטר נשאר ולא משתחרר. 

לפני הטיפול אני מקיימת פגישת ייעוץ ואבחון על מנת להתאים לך את הטיפול שיתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלך ועל מנת לבצע תיאום ציפיות לתוצאות הצפויות להתקבל מההליך.

הטיפול מתבצע על ידי הזרקה נקודתית של בוטולינאום טוקסין (בוטוקס) במספר נקודות בסנטר.

כמו מירב ההליכים המערבים הזרקת בוטוקס, יש לתאם שני מפגשים, המפגש השני מיועד לתיקונים ולחיזוק השפעת החומר המוזרק. כ- 5 ימים לאחר הטיפול תרגישו את השפעת הבוטוקס, לאחר כשבועיים, נתאם טיפול שני ולאחריו התוצאה אף תשתפר. 

התוצאה צפויה להישמר כ- 4 חודשים, אך עם התמדה בטיפול השרירים נהיים "עצלנים" ומשך ההשפעה מתארך. 

כלל לא, שתי זריקות נקודתיות קטנות בסנטר עם מחט קטנטנה.

מחויבים לבטיחות שלך

אני  כן מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.

 התאמת תוכנית טיפול ייחודית לכל מטופלת, תוך התחשבות בצרכים ובמטרות האישיות שלה.

זמינות ותמיכה לאורך כל התהליך, החל מהייעוץ הראשוני ועד למעקב לאחר הטיפול.

הסבר מפורט על הטיפול, הסיכונים והתופעות לוואי האפשריות.