יש מספר טכניקות דרמטולוגיות להצערת העור, ביניהן מזובוטוקס- הליך קוסמטי המפחית את הקמטוטים והקמטים. הטכניקה הזו יכולה גם להקטין את גודל הנקבוביות ובכך את ייצור השומן שלהן ובכך להפחית את הזעת הפנים.

הליך זה דומה לבוטוקס- ובו אני מזריקה לפנייך זריקות בוטולינום טוקסין לשרירים נקודתיים בפנים על מנת להחלישם, אולם במקרה של מזובוטוקס נשתמש במזרק קטן ובכמות קטנה של בוטוקס מדולל בשילוב של פפטידים. הבוטוקס מוזרק בתפוצה רחבה כלומר בנקודות רבות יותר בפנייך.  

בטיפולי בוטוקס מסורתיים נזריק בוטוקס לשכבת השריר, בעוד במזובוטוקס הוא מוזרק לרמה שטחית יותר של העור, וכתוצאה מכך נחווה החלקת פנים, הצרת נקבוביות, הפחתת זיעה והפחתת שמנוניות העור. 

ההליך מתאים למי שסובל מהזעה בפנים, נקבוביות רחבות, מרקם עור לא אחיד או אדמומיות.
לפני הטיפול אני מקיימת פגישת ייעוץ ואבחון על מנת להתאים לך את הטיפול שיתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלך ועל מנת לבצע תיאום ציפיות לתוצאות הצפויות להתקבל מההליך.

בדומה לטיפול בוטוקס, אני מזריקה לפנייך זריקות של בוטולינום טוקסין. 

בשונה מטיפול בוטוקס, במזובוטוקס נזריק בוטוקס בדילול גבוה בשילוב פפטידים, את ההזרקה נבצע בכל סנטימטר לשכבת העור העליונה.

ההליך הוא מהיר יחסית ונמשך כ- 30 דקות.

לקבלת תוצאה מייטבית נבצע סדרה של 2-3 טיפולים עם הפרש של שבוע ביניהם.

בדומה להשפעת הבוטוקס, תוצאות ה- מזובוטוקס נשמרות כ- 4 חודשים. 

ההליך אינו כואב, יש תחושת עקצוץ קלה בעת החדרת המחט אך היא כמעט ואינה מורגשת. ניתן להשתמש במשחת אלחוש לנוחות מירבית. 

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.