השתלות שיניים. 

בין אם מחוסר מולד, תאונה או כל אירוע אחר שגרם לחוסר במבנה הדנטלי, אני כאן כדי להביא אותך למצב של נוחות מירבית ושיפור משמעותי באסתטיקה. אני מאמינה שחיוך מדהים הוא כרטיס הביקור שלנו ותורם לתחושת הביטחון שלנו.
שתלים דנטליים מהווים פריצת דרך ששינתה את עולם רפואת השיניים והאסתטיקה בכלל. הם מהווים תחליף מצוין לשיניים חסרות או שיניים שלא ניתן לטפל בהן באמצעים אחרים. כבכל הטיפולים, בתחילת התהליך אני מקיימת פגישת ייעוץ ואבחון על מנת להתאים לך את הטיפול שיתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלך ועל מנת לבצע תיאום ציפיות לתוצאות הצפויות להתקבל מההליך. ההשתלה מתבצעת על ידי החדרת תחליף מלאכותי לשורשי השיניים העשוי טיטניום בצורת בורג ומוחדר אל הלסת על מנת שאוכל לחבר אליו שן מלאכותית. הסיכונים והסיבוכים בהליך זה הם נדירים והטיפול מתאים כמעט לכל אדם. 

השתלים יקלטו בגופך לאחר תקופה של בין חודשיים לארבעה חודשים וההליך הינו בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד ומתאים לרוב סוגי האוכלוסייה.  

 
תוספת עצם והרמת סינוס

השלב הראשון לפני ביצוע הליך של שתל דנטלי בחלק האחורי של הלסת העליונה, הוא בדיקה האם נפח העצם הוא מספק. במידה וישנו חוסר, נצטרך להשלימו באמצעות התערבות הנקראת הרמת סינוס. נעבה את העצם באזור בו נרצה לבצע את ההליך באמצעות החדרת תחליף עצם על מנת שלשתל יהיה בסיס יציב להיאחז בו.

כבכל הטיפולים, בתחילת התהליך אני מקיימת פגישת ייעוץ ואבחון על מנת להתאים לך את הטיפול שיתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלך ועל מנת לבצע תיאום ציפיות לתוצאות הצפויות להתקבל מההליך.
במהלך ההליך אין תחושת כאב, רק אי נוחות היות והוא מתבצע תחת הרדמה מקומית.
זהו הליך בטוח מאוד ובעל שיעורי הצלחה גבוהים.

 
עקירות כירורגיות

אחד הפחדים הנפוצים בעולם הוא פחד מטיפולי שיניים. על כן כדאי לבחור בקפידה את הגורם המטפל – יש לבצע את הטיפול על ידי רופא מומחה בעל ניסיון ומומחיות בפה ולסת עם מיומנות ומקצועיות ללא עוררין. 

עקירה כירורגית היא הליך מעט מורכב יותר מעקירה רגילה ונבצע אותה במקרים של בעיות בשורשי השן שאינן מאפשרות עקירה רגילה, שן קלועה ברקמה רכה או עצם, או במקרה של הרס כתר שן. 

לאחר הרדמה של האזור המטופל, ולאחר שווידאתי שאינך חש בכאב, אבצע את ההתערבות הכירורגית- חיתוך הרקמה, טיפול במערכת הדם ולפעמים גם קידוח להסרה של שכבה דקה מתוך העצם.
ההחלמה מההליך היא קלה יחסית אך בהחלט דורשת הימנעות מאכילה במשך שעתיים לאחר הטיפול והימנעות ממאכלים חמים ועישון ב 24 השעות שלאחריו.