עור הפנים הוא כרטיס הביקור שלנו ועל כן אנחנו צריכים להקפיד על תחזוקה שוטפת שלו. 

כשהוא בעל פגמים ואנו לא שלמים איתו הוא יכול להשפיע על תחושת הבטחון העצמי שלנו,
אני מאמינה שכדי להיות שלמה עם עצמך עלייך ליהנות להביט במראה ולאהוב את מה שאת רואה.   

אני מציעה תכנית משולבת של כמה טכניקות המותאמת אישית לכל מטופל- החל מטיפול ברקמות העור ועד לעידוד היווצרות רקמה וטשטוש צלקות וכולל שילוב של תכנית טיפול ביתית כל אלו על מנת להגיע למצב של עור פנים ללא פגמים במראה חלק וזוהר.

לפני הטיפול אני מקיימת פגישת ייעוץ ואבחון על מנת להתאים לך את הטיפול שיתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלך ועל מנת לבצע תיאום ציפיות לתוצאות הצפויות להתקבל מההליך.

ההליך מתאים במיוחד למי שסובל מפוסט אקנה או פגמי עור ורוצה להגיע לתוצאה של עור חלק וזוהר.

תוכנית ייחודית המשלבת מספר טכניקות וחומרים מותאמת אישית לכל מטופל בהתאם למצב עורו. 

בכל טיפול נטפל בשכבת עור אחרת, מתחילים מהשכבה התחתונה ונתמקד בהפרדת הצטלקויות ובהחדרת חומרים המעודדים ייצור רקמה והתחדשות טבעית. 

את הטיפול אני מבצעת בשילוב של כמה טכניקות טיפול כגון: סקין בוסטר, חומרי מילוי מבוססי סידן ומזותרפיה.

אין קסמים! אך כוח רצון והתמדה יכולים להוביל לתוצאות מדהימות. מספר הטיפולים נקבע בפגישת הייעוץ ומשתנה בין מטופל למטופל. 

לרוב נבצע 4-6 טיפולים על פי התוכנית המותאמת לכל מטופל ונשלב התאמת מוצרים להמשך טיפול בייתי. 

תוצאות הטיפול ברובו נשמרות לתמיד, אך אני תמיד דואגת להתאים למטופלים שלי תוכנית לשימור התוצאות ואף שיפורם על ידי מוצרי קוסמטיקה מותאמים אישית.

היות ומדובר בתוכנית טיפולים, חלק מהטיפולים נעימים וחלקם פחות, בטיפולים בהם חשים אי נוחות אני דואגת לאלחש את האזור המטופל או הזרקה של הרדמה מקומית. לאחר כל הטיפולים יש להימנע משימוש באיפור ומפעילות גופנית בערב הטיפול. 

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מירבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.