שואלים אותך הרבה אם אתה עייף? אתה מרגיש שהמבט שלך לא משקף את ההרגשה שלך? שקעים מתחת לעיניים נוצרים בגלל אובדן נפח ודרך העור הדק ממילא נחשפים הנימים הרבים שמאפיינים את אזור העיניים, מה שמתקבל הוא מראה עייף ובוגר שמסרב לעזוב גם אחרי שנת לילה טובה או קונסילר איכותי. שקעי עיניים הם גם הרבה פעמים תופעה גנטית המלווה צעירים רבים כבר מגיל צעיר- השפעות סביבתיות, סגנון חיים, תזונה וכמובן שינה  משפיעים על מראה העיניים שלנו.

אחד המשפטים הקבועים שאני שומעת מהמטופלים שלי מיד לאחר טיפול בשקעי העיניים הוא: ״ואוו אני נראית עירנית״ וזו בדיוק המטרה שלי כאשר אני ניגשת לטפל באזור העיניים, להעניק לכל הפנים מראה עירני, רענן וזוהר בכל שעות היום.

כהות? שקעים? נפיחויות או קמטוטים באזור העיניים? אל דאגה, כל בן אדם מעל גיל 30 מתמודד עם לפחות אחת מן הבעיות האלה, אני קוראת להן בקצרה: ״המראה העייף״.

אז אם ישנת שנת לילה מספקת או בילית בחופשה מרגיעה ובמראה עדיין מביט עליך מבט עייף? מילוי שקעי עיניים הוא הפתרון שלך.

המוטו שלי באסתטיקת פנים ובעבודה באזור העיניים בפרט הוא ״מינימום חומר- מקסימום תוצאה״ ותוצאה טבעית והומוגנית המשפרת את מראה פנייך, אינה תלויה רק בחומר המילוי אלא בשיטת ההזרקה ולכן הטיפול בשקעי עיניים נפרש על שני מפגשים לפחות. הטיפול בשקעי עיניים תמיד מפתיע את המטופלות שלי ברמת הכאב הנמוכה ובזמן החלמה אפסי, ללא חבורות ותופעות לוואי, בעיקר בגלל הסיבה שבאזור העיניים אני אוהבת לעבוד עם קנולה, צינורית דקה ועגולה בקצה, בעזרתה אני מורידה את הסבירות לפציעת הרקמות באזור העיניים מה שמאפשר חזרה מיידית לשגרת היום.

את מילוי שקעי העיניים אני מבצעת תמיד בחומר אחד בלבד- רדנסיטי 2, זוהי חומצה היאלורונית בעלת תרכובת ייחודית והמותאמת במיוחד לאזור העדין של העיניים- להבדיל מחומצות היאלורוניות אחרות היא איננה סופחת אליה נוזלים ובשל כך מונעת סיכוי לנפיחות עתידית וחוסר סימטריה, בנוסף היא מכילה פפטידים המשפרים משמעותית את מרקם העור ואת איכותו ובשל כך מטשטשת קמטוטים ומעניקה מראה עירני וצעיר יותר.

משך התוצאה הינו אינדיבידואלית, לכן משתנה מעט בין כל מטופלת אך בממוצע נשמרת בין כ12-10 חודשים, לעיתים מעט יותר ולעיתים מעט פחות, את זה נוכל לדעת רק לאחר הטיפול.

חשוב להבין שחומצה היאלורונית אינה נספגת בבת אחת, זהו תהליך הדרגתי שבסופו העיניים חוזרות לצורתן המקורית, אני ממליצה לתאם פגישת ביקורת לאחר 10 חודשים, בה נחליט האם ישנו צורך בטאצ׳ אפ נוסף- לעיתים את התוצאה ניתן לשמר ואף לשפר על ידי התאמת מוצרי הקוסמטיקה הנכונים ומזוטרפיה לשיפור וחיזוק מרקם העור באזור בעיניים.

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחוייבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מירבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.

במידה והמטופל אינו שבע רצון מתוצאות הטיפול- ישנו חומר הנקרא "היאלורונידז", הממיס את החומצה ההיאלורונית ומחזיר את המצב לקדמותו המדוייק, במקרה זה הטיפול יתבצע ללא עלות נוספת.