קו לסת הדוק ומשורטט הפך למשאלתם של נשים וגברים רבים, אולי להשפעות של הוליווד יש חלק בדבר אך עם היופי של אנג׳לינה ג׳ולי אי אפשר להתווכח וגם לא עם מראה גברי ומסוקס שהיה ונשאר מודל היופי הגברי.
ככל שאנו מתבגרים, קצב ייצור הקולגן יורד והאלסטיות הטבעית של העור נחלשת, מה שגורם לצניחה ולהתרופפות העור. בנוסף, קו הלסת שנמצא בתנועה מתמדת גורמת עם השנים להתרופפות השרירים. 

בכדי להגיע למראה קו הלסת המהודק אני מבצעת הליך של עיצוב קו לסת וסנטר כדי לייצר מתאר פנים שידמה קנבס מושלם לשאר חלקי הפנים.

טיפול של עיצוב קו הלסת והסנטר יכול להתאים לגברים ולנשים כאחד כאשר לשניהם טכניקות ונקודות הזרקה שונות, כאשר מדובר בגברים- אנו תמיד נרצה להדגיש ולתת מראה מסוקס ומודגש, לעומת זאת לנשים נשתדל להקנות מראה צר ומעודן יותר

כמובן שההליך מתאים גם לצעירים הרוצים להדגיש או לתקן סימטריה או לאזן את פרופורציות הפנים או למי שמרגיש שהשנים שינו את מראה מסגרת הפנים ורוצה להקנות מראה רענן וצעיר יותר.

לפני כל טיפול אני מבצעת פגישת ייעוץ בה אני מאבחנת את מצב העור, נתונים פיזיולוגיים ואת שאיפות המטופל שלי וביחד אנו בוחרים בתוכנית הטיפול המתאימה ביותר על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. לרוב באזור זה אני עובדת עם קנולה- צינורית דקה ועדינה, בעלת קצה מעוגל אשר מפסלת את דרכה בין הרקמות, אינה פוצעת ועוזרת לי להניח את חומר המילוי בצורה המדויקת.

לאחר הטיפול אני ממליצה למטופלים שלי להימנע מפעילות גופנית ולהמעיט באיפור, אך מלבד זה אפשר לחזור מידית לשגרת היום.

הרבה מטופלים מתמקדים במותג חומר המילוי עצמו כאשר הם מגבשים החלטה לטיפול אסתטי כלשהו. אך חשוב להבין שכל עוד הרופא משתמש באחד המותגים המובילים של חומרי המילוי (וזה כמובן מה שאנחנו עושים!), ההבדל הוא קטן. התוצאות מבוססות כמעט כולן על המיומנות והניסיון של הרופא המטפל ולא על הכלי. על מנת להגיע לתוצאות טבעיות ומאוזנת, המחזיקות זמן ממושך אנו מתאימים לכל מטופל את חומר המילוי המתאים לו ביותר על סמך נתונים טבעיים והתוצאה המיוחלת. בקליניקות שלי אני משתמשת בחומרי מילוי המובילים, האיכותיים והבטיחותיים ביותר, כולם כמובן מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה FDA. 

להתרכז בחומר המילוי עצמו, יהיה דומה לשאול את פיקאסו באילו מברשות צבע הוא נהג לייצר את ציוריו, להשתמש באותה המברשת, ולצפות לאותן תוצאות.

את טיפול עיצוב קו הלסת והסנטר אפשר לבצע בחומצה היאלורונית או בחומרי מילוי מבוססי סידן כמו Radiesse  או Renú, בשנים האחרונות חומרי מילוי מבוססי סידן תופסים את מקומם בצמרת חומרי המילוי ולא בכדי. מלבד היותם עמידים יותר (שומרים על תוצאות הטפול  למשך כ 18-20 חודשים), כאשר סידן פוגש ברקמות העור, מתחיל תהליך מוגבר של ייצור קולגן ואלסטין באזור, מה שמגביר את אפקט המתיחה, משפר משמעותית את מרקם העור, את הגמישות והחוזק שלו- מטשטש קמטוטים קטנים ומעניק מראה כללי רענן וזוהר. מתאים למטופלות הרוצות תוצאה טבעית המתייחסת למראה העור ואיכותו.

אני מאמינה שחלק חשוב מכל תהליך אסתטי הוא תחושת המטופל בכיסא הטיפולים שלי, לכן אני מקפידה שכל חומרי המילוי בקליניקה שלי יכילו לידוקאין- אותו חומר מאלחש שאנחנו פוגשים אצל רופאי השיניים, כך, פיזור החומר בתוך הרקמה אינו מורגש כלל, את מקום כניסת הקנולה אני דואגת להרדים לפני בזריקת הדרמה מקומית.

הקנולה- צינורית דקה שאינה פוצעת את העור אלא מפסלת את דרכה בעדינות בין הרקמות ועוזרת לנו להניח את חומר המילוי בצורה שווה והמאוזנת ובכך לשמור על פרופורציות הפנים וסימטריה מושלמת.

התחושה היא אכן לא נעימה אך אינה כרוכה בכאב כלל.

משך התוצאה תלוי בעיקרו בסוג חומר המילוי הנבחר:

חומצה היאלורונית- התוצאות נשמרות בין כ10-12 חודשים.

חומרי מילוי מבוססי סידן (Radiesse, R`enu)- משך התוצאה נשמר כ18 חודשים, בנוסף מעודד יצירה של קולגן ואלסטין באזור מה שמגביר את אפקט ההרמה ומשפר משמעותית את מרקם העור והגוון.

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הם אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.

במידה והמטופל אינו שבע רצון מתוצאות הטיפול- ישנו חומר הנקרא "היאלורונידז", הממיס את החומצה ההיאלורונית ומחזיר את המצב לקדמותו, במקרה זה הטיפול יתבצע ללא עלות נוספת.