לעיתים מטופלות מגיעות אליי לאחר שנים של התמדה בטיפול בעור הפנים אך מופתעות לגלות שדווקא אזור הצוואר הוא זה שמסגיר את תהליך ההתבגרות.
חוטים הם השיטה האידיאלית לטיפול בנפילות העור באזור הצוואר.
בעבר, הליך מתיחת צוואר או פנים התבצע באמצעות ניתוח. ההליך מהווה חלופה נהדרת לניתוח כירורגי, התוצאות דומות והעלות נמוכה יותר. לאחר מתיחת צוואר באמצעות חוטים ניכרת תוצאה משמעותית של חיזוק והרמת העור הרפוי והמטופלות מעידות על תחושה מדהימה ועל מראה צעיר ורענן.  

החוטים עשויים מחומר נמס הנקרא פולידיאקסון, חומר סטרילי, סינטטי, המשמש בעיקר בחדרי הניתוח.

החומר ידוע ומוכר לרפואה כבר זמן רב, הוא בטיחותי, נספג ונעלם מהגוף באופן טבעי.

מתחת לרקמת העור באזור הרצוי מוחדרת קנולה שבתוכה עובר החוט. לאחר מכן, אני  מוציאה את הקנולה והחוט נשאר בפנים. החוטים בעלי זיזים הנתפסים לאורך הרקמות ומאפשרים להרים, לעצב את האזור המטופל ולמחוק את חותמן של מספר שנים מאזור הצוואר.

לפני הטיפול אני מקיימת פגישת ייעוץ ואבחון על מנת להתאים לך את הטיפול שיתאים לנתונים הפיזיולוגיים שלך ועל מנת לבצע תיאום ציפיות לתוצאות הצפויות להתקבל מההליך.  

טיפול בחוטים מתאים לגברים ולנשים בילאי 30 עד 60, בפרק זמן הזה כבר מבחינים בצניחה של העור ומתחילים להבחין בו בתהליך ההתבגרות.
בעלי עור רפוי, מדולדל שחווים צניחת רקמות באזור.

לאחר אלחוש מקומי אני מחדירה באמצעות קנולה- צינורית דקיקה ועגולה בקצה שמפלסת את דרכה דרך הרקמות ואינה פוצעת את העור, דרכה מוזרקים חוטים דקים לאזור שאותו רוצים למתוח ומותחת את החוטים בעדינות לכיוון הרצוי עד שהם נתפסים ברקמה ומייצרים הרמה של העור ובאופן מיידי ניכרות תוצאות חיזוק והרמת העור. החוטים עצמם מגרים את העור לייצור קולגן ואלסטין סביבם והתוצאה משתפרת עם הזמן.

בתום הטיפול יכולה להיות תחושה של חוסר נוחות בעת לעיסה או כשמחייכים, אך תחושה זו חולפת תוך חמישה ימים עד- שבוע.
תתכנה תופעות כגון: שטפי דם או נפיחות, אשר נורמליות בימים הראשונים שלאחר הטיפול והן משתפרות בשבועות שלאחר הטיפול.
ניתן לחזור לשגרה יום לאחר הטיפול.
תוצאות הטיפול נראות מיד לעין וזהו רק תחילת התהליך הנמשך במהלך החודשים שלאחר הטיפול ביצירת קולגן המשלים את המראה המתוח

התוצאה נשמרת כשנה, מומלץ לבצע לאחר ההליך טיפול סקין בוסטר לתוצאה מירבית. 

שימור על ידי מוצרי קוסמטיקה מותאמים אישית וטיפול מזוטרפיה תקופתי יאריך את משך ההשפעה.

הטיפול אינו כואב לעומת ניתוח פלסטי שכרוך בהרדמה מלאה ובכאבי החלמה. בעת הטיפול אני מאלחשת את מקום ההזרקות ומבצעת זריקות של הרדמה מקומית במספר נקודות. 

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים והצוואר שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.

בטיפולי חוטים אני מקפידה לפעול על פי הפרוטוקולים המחמירים ביותר, על מנת לשמור על בריאות הלקוחות ולדאוג לחוויה נעימה ככל האפשר .