הבעות הפנים שלנו משמשות אותנו להראות לשקף לעולם את מה שמתרחש לנו בעולם הפנימי, הן מסייעות לנו להביע ולבטא רגשות כמו כעס, עצב שמחה, אך היות והן נוצרות מכיווץ שרירי הפנים עם השנים מתקבעים החריצים שנוצרים מהכיווץ, אלו הם קמטי ההבעה.
כאשר מתקבע מראה עצוב או כועס בגלל קמטי ההבעה, אין סנכרון בין העולם הפנימי לבין מה שאנחנו רוצים להציג לעולם. 
שליש פנים עליון כולל את המצח, האזור בין הגבות וצידי העיניים.
לרוב נטפל באזורים אלו באמצעות הזרקת בוטולינאום טוקסין לשליש העליון של הפנים.
אני מקפידה לטפל באזור בזהירות ובהקפדה יתרה. באמצעות ידיים מקצועיות ומיומנות ניתן לשלוט במיקום ההזרקות ובמינונים ובך להותיר את הפנים מתוחים, מוארים ובעלי הבעה.

טיפול בוטוקס מתאים לנשים וגברים המעוניינים לקבל מראה רענן, מטופח ואסתטי.
החל משנות ה- 20 המאוחרות וככל שאנו מתקדמים בגיל, העור מתוח פחות ותנועת שרירי הפנים מלווה בהבלטת הקמטים גם העדינים ביותר שמתחילים להיווצר בפנינו.

קמטי הבעה נוצרים בפנינו כתוצאה מתנועת שרירים הנובעות מהבעות הפנים שאנו מבצעים, במודע או שלא במודע. עם השנים הקמטים והקמטוטים מתקבעים בפנינו. כדי לטשטש אותם, יש להחליש את פעולת השרירים באזורים האלו. את הטיפול אני מבצעת באמצעות הזרקות של בוטוקס (בוטולוניום טוקסין), חומר המחליש את פעילות השרירים באזורים הרצויים. את הבוטוקס אני מזריקה בכמות קטנה לשרירים מסוימים בפנים, בעקבות פעילות הבוטוקס, מתח השרירים בפנים נרגע וכתוצאה מכך מיטשטשים קמטי ההבעה במצח וסביב העיניים. 

הטיפול אורך מספר דקות ואינו מצריך הכנה מוקדמת. נדרשים שני טיפולם בהפרש של שבועיים ביניהם על מנת לבצע תיקונים ולדייק סימטריה. בתוצאות הטיפול נבחין לאחר כ 5 ימים.

התוצאה נשמרת לתקופה של כ 4 חודשים- אך עם התמדה בטיפול השרירים הופכים ל"עצלנים" ולוקח להם זמן רב יותר לחזור לפעילות מלאה ולכן משך השפעת הבוטוקס מתארך.

בכלל לא, מחט קטנטנה עם הזרקה נקודתית שאורכת 10 דקות.

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.