חלקנו  נולדים עם זה, אחרים חולמים על זה: עצמות לחיים מודגשות.

אך אפילו עצמות לחיים מדהימות באופן טבעי מאבדות את צורתן כאשר רקמת התמיכה הולכת לאיבוד כתוצאה מההתבגרות טבעית. 

חומרי מילוי יכולים לעזור לנו לפסל, להגדיר, להפחית, להדגיש, לחזק או לשחזר נפחים שאבדו עם הגיל. עיצוב עצמות הלחיים מעניק לכל הפנים מתיחה והרמה עדינה, תורם למבנה הכללי של הפנים ועוזר לנו לשפר לא רק את עצם הלחי אלא גם:

  • עידון קמט הנוזולאביאל- קמט היורד מהאף לכיוון השפתיים
  • להקנות צורת V לפנים- מה שגורם להן להיראות צרות ומעודנות יותר
  • לתת תמיכה לשקע העין- להסוואת המראה ה״עייף״

יש שלושה סוגי מטופלים שעוברים טיפול של עצמות לחיים:

  • גברים הרוצים להדגיש את קווי המתאר של פניהם למראה מסוקס ומודגש יותר- חשוב לציין שהמבנה האנטומי של גברים ונשים שונה במהותו ולכן שיטות ההזרקה וסוג חומרי המילוי שמיושמים על גברים שונה משל הנשים
  • נשים בנות 20-30 הרוצות להדגיש את עצמות הלחיים, לתקן חוסר סימטריה ולאזן את פרופורציית הפנים למראה רענן וזוהר יותרֿ.
  • נשים וגברים החווים את סימני הגיל ורוצים לשחזר נפחים שאבדו עם השנים 

את רוב טיפולי עיצוב עצמות הלחיים אני מבצעת עם קנולה- צינורית דקה ועגולה בקצה, על מנת למזער אפשרות של פגיעה ברקמות והפחתת הסיכויים לסימנים כחולים.
את מקום חדירת הקנולה אני מרדימה עם לידוקאין- אותה זריקת הרדמה שכולנו מכירים מרופאי השיניים שלנו, ולכן היא החלק הכי לא נעים בטיפול, מייד בסיום הטיפול תרגישו מעט נפיחות ואדמומיות באזור שטופל ולעיתים סימן כחול קטן במקום כניסת הקנולה- אך אלו יחלפו תוך ימים ספורים.

לאחר הטיפול אני ממליצה למטופלים שלי להימנע מפעילות גופנית ולהמעיט באיפור בערב הטיפול, אך מלבד זה אפשר לחזור מידית לשגרת היום.

את טיפול עצמות הלחיים אפשר לבצע בחומצה היאלורונית או בחומרי מילוי מבוססי סידן כמו Radiesse  או Renú, בשנים האחרונות חומרי מילוי מבוססי סידן תופסים את מקומם בצמרת חומרי המילוי ולא סתם, מלבד היותם עמידים יותר ושומרים על תוצאות הטפול  למשך של 18-20 חודשים. |
כאשר סידן פוגש ברקמות העור, מתחיל תהליך מוגבר של ייצור קולגן ואלסטין באזור שמגביר את אפקט המתיחה, משפר משמעותית את מרקם העור, את הגמישות והחוזק שלו- מטשטש קמטוטים קטנים ומעניק מראה כללי רענן וזוהר- מתאים למטופלות הרוצות תוצאה טבעית המתייחסת למראה העור ואיכותו.

את טיפול עיצוב עצמות הלחיים לרוב אנו מבצעים בפגישה אחת כאשר אני תמיד משאירה מעט חומר לתיקונים ולאיזון סימטריה המבוצעים בפגישת הביקורת לאחר כשבועיים, זאת  בכדי להבטיח תוצאה טבעית, סימטרית ומותאמת לפרופורציות הטבעיות של הפנים.

מספר המזרקים משתנה בין מטופל למטופל בהתאם לנתונים הטבעיים והצרכים השונים של כל מטופל, לרוב בין 2-3 מזרקים סה״כ.

אני מאמינה שחלק חשוב מכל תהליך אסתטי הוא תחושת המטופל בכיסא הטיפולים שלי, ולכן אני מקפידה שכל חומרי המילוי בקליניקה שלי יכילו לידוקאין- אותו חומר מאלחש שאנחנו פוגשים אצל רופאי השיניים שלנו, לכן פיזור החומר בתוך הרקמה אינו מורגש כלל, את מקום כניסת הקנולה אני דואגת להרדים לפני הטיפול בזריקת הרדמה מקומית.

הקנולה- צינורית דקה שאינה פוצעת את העור אלא מפסלת את דרכה בעדינות בין הרקמות ועוזרת לנו להניח את חומר המילוי בצורה שווה והמאוזנת ובכך לשמור על פרופורציות הפנים וסימטריה מושלמת.

התחושה היא אכן לא נעימה אך אינה כרוכה בכאב כלל.

משך התוצאה תלוי בעיקר בסוג חומר המילוי הנבחר:

בשימוש בחומצה היאלורונית- התוצאות נשמרות בין כ10-12 חודשים.

בשימוש בחומרי מילוי מבוססי סידן (Radiesse, R`enu)- משך התוצאה נשמר כ18 חודשים, בנוסף מעודד יצירה של קולגן ואלסטין באזור מה שמגביר את אפקט ההרמה, משפר משמעותית את מרקם העור והגוון- ופותח את הדלת לעור פנים זוהר וחלק.

מחויבים לבטיחות שלך

אני מאמינה שהפנים שלנו הן אזור אינטימי ועיקרי בגופינו, ולכן יש להתייחס אליו ברגישות רבה לצד מחויבות לבטיחות הלקוחות ולהוביל אסתטיקה רפואית איכותית בישראל. 

בקליניקות שלי אני מקפידה להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA, לשמור על היגיינה מרבית וכמובן ביטוח לכל הטיפולים המתבצעים בקליניקה.

במידה והמטופל אינו שבע רצון מתוצאות הטיפול- ישנו חומר הנקרא "היאלורונידז", הממיס את החומצה ההיאלורונית ומחזיר את המצב לקדמותו המדוייק, במקרה זה הטיפול יתבצע ללא עלות נוספת.